The Big Apple - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van NYC2NOLA a - WaarBenJij.nu The Big Apple - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van NYC2NOLA a - WaarBenJij.nu

The Big Apple

Blijf op de hoogte en volg NYC2NOLA

16 Mei 2016 | Verenigde Staten, New York

Zo verkoop je kekke colbertjasjes op de MeiMarkt en zo loop je op Broadway. Ruim zeven uur vliegen en je bent er. Het ging allemaal tamelijk voorspoedig, alleen behoorlijk wat turbulentie bij de landing op Newark. Het uitzicht vanuit het vliegtuig op Manhattan vergoedde veel, dat dan weer wel. Een half uurtje met de shuttle en we stonden in het hartje van NYC. Het Paramount Hotel zit vlakbij Times Square en op loopafstand van Central Park. De M&M-winkel hebben wel al gespot. Onze kamer is wel aan de erg krappe kant. Minpuntje voor onze vrienden van Disma. Zo maar eens een hamburgertje scoren in the city that never sleeps.

• 17 Mei 2016 - 18:37

Marijn:

Is dus een voorspoedig begin van de reis. Ben wel benieuwd hoe turbulent de turbulentie was. Wat is een M&m winkel overigens?

• 18 Mei 2016 - 15:10

NYC2NOLA A:

Turbulent als flink door elkaar geschud worden. Van links naar rechts en van boven naar beneden. Zoals een smoothy. In de M&M-winkel verkopen ze (heel veel) M&M's in alle soorten en maten.