Country roads, take me home - Reisverslag uit Roanoke, Verenigde Staten van NYC2NOLA a - WaarBenJij.nu Country roads, take me home - Reisverslag uit Roanoke, Verenigde Staten van NYC2NOLA a - WaarBenJij.nu

Country roads, take me home

Blijf op de hoogte en volg NYC2NOLA

24 Mei 2016 | Verenigde Staten, Roanoke

Gisteren verkenden we het noordelijke deel van Shenandoah NP, vandaag volgen we de zuidelijke richting. We nemen ruimschoots de tijd om de vele Overlooks aan de Skyline Drive te bekijken. De vergezichten over de beboste heuvels zijn de moeite meer dan waard. Op deze mooie dag heeft de zon vrij spel, maar we kunnen ons voorstellen dat Shenandoah ook bij mist met nevels over de heuvels een welhaast mystiek schouwspel voortbrengt.

We genieten een poos van de omgeving bij Skyland en leggen later ook aan bij Big Meadows waar de uitgestrekte velden een mooi contrast vormen met het alomtegenwoordige bosgebied in Shenandoah. De laatste stop is bij Loft Mountain. Vandaag geen beren op de weg, dus we kunnen goed doorrijden. Toch moeten we nog flink aanpoten om in de namiddag onze eindbestemming Roanoke te bereiken.